Man lever bara en gång

Morrn morrn, här sitter jag kl 6 på morgonen gryyymt trött och vill bara gå och lägga mig igen. Det ser så kallt och mörkt ut ute.. Men bara gilla läget och gå iväg på jobb! Trall a laa!
Läste precis min kära vän Nadjas blogg där hon lägger upp bilder och skriver om resan hon gör i spanien just nu. Hon skrev om hur glad hon är att hon gör den resan för att man lever ju bara en gång och måste ju passa på medans man kan. Jag håller verkligen verkligen med henne, man ska hela tiden göra det som känns rätt för stunden och inte låta någonting hindra en. Första resan är nog den mest lärorika, viktigaste resan man gör i livet också. Sen att man inte åker hem förens man känner sig 100 % färdig.. då kommer man bara ångra sig att man inte gjorde de och de. Jag känner mig inte färdig här men jag har en känsla av att jag kommer känna det efter sommaren.. men kommer jag hem så vet man aldrig om det blir en ny upptäcksfärd! Time will tell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0