Vår vår vår

Kan nog inte med ord beskriva vilken hääärlig ledig dag jag haft idag! Det är verkligen VÅR här, 10 grader i skuggan, stålande sol osvosv. Var bara tvungen att gå en superpromenad på 1,5timme och steka lite i solglasögon och kolla med den sjukt fina utsikten. Sen har jag gymmat, bastat, fixat depositum konto, druckit kaffe på stan och lite så.
Sen kan jag inte heller beskriva med ord hur sjuuukt kul jag hade i lördags!! Först hade vi tacos och förfest hemma hos Sofia och Tommy på andra sidan stan. Sen drog vi på ett uteställe i sentrum, där jag tack och lov tog mig in via lite BRA kontakter Tommy hade. Därinne så dansade jag 3 timmar i sträck, på riktigt så var de länge sen jag var så svettig om nån ville veta. Hittade hela tiden nya, galna, roliga, bra folk att dansa med så tog mig aldrig därifrån. Kvällen kunde iaf inte ha blivit bättre på något vis! Glömde tyvärr min kamera på förfesten, så har inga roliga bilder att lägga upp just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0