BUNGYJUMP!!!!

BLAND DET BÄSTA JAG NÅGONSIN GJORT!

















Det är helt sjukt att jag verkligen har gjort dethär nu. I hur många år som helst så har jag velat hoppa Bungyjump och nu tog jag äntligen chansen! Stället det fanns på låg ca 17mil från Oslo så vi åkte buss dit vilket var väldigt kul för att vi fick se mycke av Norge som man inte ser här i Oslo. Det är så SJUKT fint! Känslan av att hoppa är helt obeskrivlig, helt jävla sjukt grymt! Innan linan sträcks ut så flyger man ju verkligen! Det går verkligen inte beskriva, önskar jag kunde beskriva känslan. Men säger bara att jag tycker att alla ska göra det! Man hinner inte vara nervös då det är så mycket annat att tänka på med linan, selen osv osv. Nu när jag hoppat så känns det som att jag skulle kunna göra PRECIS VAD SOM HELST!

:D :D :D :D :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0